dinsdag 13 december 2011

Leuke cadeaus

Velen weten dat ik verslaafd ben aan chocolade. Dus was dat te merken op mijn verjaardagsfeestje. maar ik kreeg ook andere leuke cadeaus, zoals een houtblok dat je als een soort kaars moet aansteken. Gezellig voor in de tuin. Natuurlijk ook muziek : een cd en boek met zeer uitzonderlijke foto's van artiesten (jaren 50) en met bijbehorende cd. En natuurlijk felicitatiekaarten, waarvoor mijn dank. Mike gaf mij iets heel anders. Hij wil (nog) meer weten over zijn vader. Dus gaf hij mij Het Pappaboekje, waar 50 vragen in staan. Die ga ik alle beantwoorden. Het begint over mijn jeugd en mijn ouders en dan verder de toekomst in. Ook vragen over mijn liefhebberijen, mijn welzijn en mijn idealen. En natuurlijk ook over de liefde. Eigenlijk zouden die boekwerkjes meer uitgedeeld moeten worden, om zodoende wat bewaard te houden voor het nageslacht. Ik had het graag aan mijn opa en oma en ouders willen geven. Er kunnen ook foto's in en er is veel ruimte voor teksten. Ik kan desnoods nog tips krijgen via het internet. De komende winter is er genoeg tijd voor. Veel verhalen heb ik al, dus dat scheelt. Kan ik toch nog wat wintersporten.