dinsdag 5 juli 2011

Wie is er in Alaska?

Uit mijn statistiekjes blijkt dat het aantal bezoekers nog mondjesmaat is. Met het oude weblog was het aantal gemiddeld zo'n 200 per dag. Nu kan ik ook zien uit welke landen het blog bezoek krijg. En wat valt me dan op? Ook in Alaska leest / kijkt iemand mee! De CIA soms? Ik heb zoveel waarheden over de US of A geschreven. En dat is niet bepaald de bedoeling, volgens menige Amerikaan. Of een Inuït (geen eskimo!), die mijn inzet voor dat volk waardeert?
In Indonesië heeft nog niemand ons nieuwe onderkomen bezocht. Misschien moet ik binnenkort maar weer iets over koken schrijven. Ook de Zuid Amerikaanse landen hebben nog geen bezoekje afgelegd. Maar die heb ik ook niet geïnformeerd over de verhuizing. Eigenlijk vind ik het wel goed zo. Ik ga me niet meer zo inspannen zoals bij het vorige weblog. Dat gaf veel te veel werk. Maar dat Alaska maakt me wel nieuwsgierig.