vrijdag 14 februari 2014

Aldi opnieuw ingericht

De super om de hoek hier in Haven, is begin deze week opnieuw ingericht. De opstelling van de schappen is dermate gewijzigd, dat van de volgorde van mijn boodschappenlijstje niets meer klopt. Ik was niet de enige, want om me heen zag ik meer trouwe klanten naarstig zoeken. Maar dat drukte bij hen noch bij mij de winkelpret, want er was nu volop ruimte! Die valt vooral op als ik bij de kassa ben aangekomen en dan naar de winkelruimte kijk..
Een hele verbetering. Nu nog het assortiment wat beter bewaken. Vooral op de afdeling groente en fruit  zie ik te vaak producten liggen die verlept en/of zelfs beschimmeld zijn. Ik weet het : men heeft een zeer kleine bezetting en werk voor drie keer zoveel. Dat vereist efficiënt en effectief werken. Als je dan toch tussen de schappen loopt, neem dan de lege dozen en de lelijke groenten en fruit even weg. En in de zomermaanden de koeling iets hoger zetten. Zo zie je maar weer, het kan altijd nog beter.