woensdag 22 februari 2012

In Perspectief

Zoals ik eerder schreef heb ik bezwaar gemaakt tegen de louter succesvolle verhalen, die ik geregeld tegenkwam in het UWV magazine Perspectief. Gevolg was dat ik afgelopen december een interview heb gehad en een fotosessie ondergaan. Gisteren viel de nieuwe uitgave van het magazine in de bus. En ja hoor, men heeft mijn zegje met foto (aan het Bovenwater) geplaatst. Het gaat er mij om, dat er veel wao'ers en wia'ers zijn, die er niet in slagen om weer terug te keren naar een werkzaam leven. Ze zijn kansloos. Aan deze groep wordt veel te weinig aandacht besteed. Het artikel zal mij verder niets opleveren. In veel gevallen waarin arbeidsongeschikten een eigen bedrijfje zijn begonnen, levert een artikeltje in Perspectief hen nogal wat nieuwe klanten op. Wat wil je? De oplage bedraag ruim 800.000 stuks. Dus dat is behoorlijk veel voor wat (onbedoelde) reclame.