vrijdag 25 november 2011

Een belangrijk interview

Komende week komt een lid van de redactie van een een tijdschrift met een grote oplage (plm 700.000)  bij ons op bezoek. Ze komt mij een interview afnemen voor een speciaal artikel. Het artikel zal volledig haaks staan op de gangbare artikelen in dat magazine, waar louter mooie en vooral succesvolle verhalen in staan. De laatste uitgave bevatte weer van die mooie verhalen. Reden voor mij een e-mail naar de redactie te sturen en hen te confronteren met de andere kant van de medaille. Ik daagde hen ook uit daar eens iets over te gaan schrijven. Dan komen de mensen die niet of minder succesvol zijn, ook eens aan bod. Het heeft even geduurd voordat men reageerde en de handschoen oppakte. Ik ben benieuwd welke vragen ze gaat stellen. Over mijn ervaringen hoef ik nauwelijks na te denken, Die vormen gewoon de realiteit. Wordt vervolgd.