dinsdag 29 november 2011

Doe Het Zelf sterilisatie

Volgens een Argentijns onderzoek kunnen mannen die gebruikmaken van Wifi hun vruchtbaarheid verliezen. De straling zou volgens de Argentijnen het mannelijk zaad doden. De onderzoekers namen bij zo'n 30 gezonden mannen sperma af (lijkt mij dat die mannen dat zelf hebben gedaan, tenzij...). Ze plaatsten een deel daarvan gedurende vier uur onder een laptop, die via wifi verbonden was met internet. Ter vergelijking werd een ander deel onder een laptop zonder wifi gelegd. Wat bleek? Zaadcellen die waren blootgesteld aan wifi waren minder beweeglijk en vertoonden zelfs drie keer vaker dna-schade. Volgens de onderzoekers een gevolg van de elektromagnetische straling die vrijkomt bij wifi. Een laptop met een wifi-verbinding kan je als man daarom maar beter niet te dicht bij je geslachtsorgaan houden, zo suggereert de studie. Is er nu paniek in de tent? Nee hoor, het is maar een onderzoekje voor de wetenschap.... Nu zal een aantal mensen direct roepen : "het zit gewoon tussen de oren!" Maar dat is dit keer echt niet zo. Dat zaad zit echt ergens anders.
Had ik nu maar even gewacht met mijn sterilisatie. Zo'n laptop op mijn kruis is minder erg, dan dat vlijmscherpe scalpel en die gloeiende pook waarmee de  volop grijnzende vrouwelijke chirurg mijn dierbare zaadjes levenslang heeft opgesloten.