Een bewoonster heeft ons gevraagd haar wat te helpen met het kopen van meubilair. Nadat de bestelde meubels waren gearriveerd, klopte er niets van. Net alsof er een kleurenblinde en/of slechtziende de order afgehandeld heeft. Ook de chauffeur van het transport had zijn werk niet goed gedaan; hij stond voor het verkeerde huisnummer. Lezen is ook lastig.
Dus een klacht en de boel retour gezonden. Later komt er een tafel met een poot, waarin het schroefdraad voor de montage ontbreekt. Weer een klacht en een retourzending. Een goede poot wordt toegezegd.
Vandaag krijgt de klant de nieuwe tafelpoot mèt schroefdraad. Tenminste dat was het verzoek en de belofte. Er komt inderdaad een enorme doos binnen. Het moest toch 1 stalen rechte tafelpoot van 60 cm (20x20) zijn? Hebben ze soms de hele voorraad gestuurd? Als de doos open is zit er een gebogen stuk metaal in. Een soort afwerkrand voor een tafel? Maar geen poot met schroefdraad. Gelukkig kon de tafel wel gebruikt gaan worden, nadat ik zelf een draad getapt had in de draadloze poot. Na de aflevering van vanmorgen vraagt de leverancier per e-mail ons een beoordeling. Eerst maar even tot 1.000 tellen. 😄