dinsdag 28 mei 2024

Oud zeer

Met mijn oog is het weer helemaal goed gekomen. Nadat de staalsplinters verwijderd waren, heb ik nog een tijdje last van pijn en een rood oog gehad. Een zwager vroeg mij wat ik ervan geleerd heb. Ik antwoordde, dat ik erachter gekomen ben dat mijn andere oog nog erg goed ziet. 😅
Vandaag heb ik in de loods de opgelopen achterstand van het demontagewerk weggewerkt. Een van de cv ketels leek wel opgegraven te zijn; zo vies was ie. Hij was ook erg roestig. Het demonteren duurde zodoende langer dan normaal. De andere ketel
leek als nieuw! Zo gaat dat dan. Bij die roestige ketel heb ik een paar keer de slijptol moeten gebruiken. Voor de zekerheid heb ik een veiligheidsbril op mijn neus gezet, want je weet maar nooit. Ik heb weleens verhalen gehoord over iemand die....
Komende dagen ga ik de kleinigheden in en om de caravan doen. En als het uitkomt weer dat onderstel schuren en lakken. Met veiligheidsbril op.  Als het klopt, komt morgen een regenton aan. Die mag ik onder de overkapping plaatsen en aansluiten op de regengoot. Leuk klusje, dat ik waarschijnlijk donderdag ga doen.