zondag 19 mei 2024

Anders gezegd

Eerder had ik het al over AstraZeneca, dat zijn coronavaccins wereldwijd van de markt gehaald heeft. Volgens de MSM wegens imagoverlies. Volgens mij wegens vaccinatieschade.
Het Parool schrijft : Voor de kinderen in Gaza betekent oorlog ook geen school. Dat is het ergste wat volgens Het Parool de Palestijnse kinderen kan overkomen. Veertienduizend(!) kinderen kunnen helemaal niets meer, omdat ze dood zijn. Vele anderen zijn ernstig gewond geraakt. Dat de resterende kinderen niet naar hun door de Joden platgebombardeerde scholen kunnen is volgens deze krant van mineur belang. 
Geklaag van ME'ers over het optreden van demonstranten komt ook in het nieuws. Het onnodig gewelddadig optreden van de ME niet. Al is er wel van links interesse in beelden van en ervaringen met het wrede optreden van de ME.
Sta je als vreedzame demonstranten vooraan, moet je naar achteren lopen van de ME. Omdat de demonstranten achter je jou naar voren duwen, gaat de in volledig gevechtstenue geklede ME flink op jou inslaan. Zelfs als je als demonstrant wegloopt komen ze nog even achter je aan om je met een wapenstok vanachteren te slaan.
Meer wapens kunnen Oekraïne redden is ook zo'n kreet. Het enige dat het corrupte land kan redden is vrede met Rusland en Amerika en de EU het land uitschoppen. Voor meer wapentuig is meer personeel nodig. En dat heeft Zelensky niet meer. Zelfs nu hij gehandicapten oproept. Alleen vrede zal Kiev uit Russische handen houden.