vrijdag 22 november 2013

Zesendertig jaar geleden

Vandaag, precies 36 jaar geleden, ben ik om tien voor half negen naar mijn werk bij het ASB Computercentrum aan het Bredewater in Zoetermeer gefietst. Een paar uur later was ik weer thuis.Ik was door Sonja gebeld, die mij vroeg om met spoed naar huis te komen. Achteraf gezien had ik natuurlijk gewoon thuis moeten blijven. Maar wist ik veel? Ze had 's nachts weeën gekregen. Onze eerste kleine was namelijk in aantocht. Alles was er klaar voor, maar ik dus niet helemaal. We zijn samen in de Fiat 's middags naar de Azivo kliniek in Scheveningen gereden. Sonja mocht namelijk niet thuis bevallen. Daar, in die kliniek, kregen we onze eerste zoon, Ben. Na tien dagen mochten ze beiden weer naar huis. Het was een hectische, maar heel bijzondere periode. Vandaag 36 jaar geleden, op 22 november 1977, ben ik de trotse vader geworden van een prachtige zoon! Goed voor een feestje.