donderdag 22 augustus 2013

Scheiden doet lijden

Na mijn echtscheiding is Fenna met mijn ex partner meegegaan. Al snel bleek dat zij problemen had met het uitlaten van de hond vanwege haar reuma. Gelukkig kreeg ze vrij snel hulp van familie in de buurt. Die kregen op hun beurt weer bezoek van vrienden, die aangaven dat hun ouders op zoek waren naar een jonge hond. Geen pup, maar eentje die al getraind was. Ze maakten kennis met Fenna en waren meteen verkocht. Gelukkig is Fenna een gemakkelijke hond. Een allemansvriend, net als Flopje. Dus een overstap was minder lastig voor haar. Ze krijgt in haar nieuwe thuis volop de ruimte en aandacht. Fenna is weer terug in Friesland. Waarom ze niet hier in Lelystad is gebleven? Na het plotselinge overlijden van Zorro had ik me voorgenomen geen hond meer te nemen. Ik wilde minder afhankelijk zijn, zodat ik gemakkelijker op stap zou kunnen. Zoals laatst naar Roemenië en straks naar Curaçao. En vergeet Engeland niet, waar ik ook nog weleens naartoe zou willen. Ik ben blij, dat Fenna toch weer haar plekje heeft gevonden. We hebben haar adres, en mochten we in de buurt van Sneek zijn, dan gaan we beslist even op bezoek. Dag Fenna, het ga je goed!