woensdag 9 mei 2012

Verrassend bezoek


Vanmiddag ging de bel. Ik zat net boven achter de computer een belangrijk e-mail op te maken. Toen ik aanstalten maakte om naar beneden te gaan werd ook op de deur geklopt. Een bekend gebeuren, want wie buiten staat kan de bel niet horen.
Toen ik benden was en naar de voordeur keek, zag ik tot mijn grote verrassing een zeer bekend gezicht : dat van Jason! Ik deed even vlug Fenna achter het hek, anders zou ze misschien de straat oprennen. Natuurlijk waren ook Marie Louise en de kleine Valentijn meegekomen. Ze hielden een korte vakantie in de Wieringerwaard. Sonja was net naar het centrum gefietst, maar er is al zoiets als een mobiele telefoon. Het was gezellig bijkletsen en natuurlijk Valentijn bewonderen. Opa Willem mocht trots als een pauw de jongste telg in zijn armen nemen. Ik vond het een bijzonder mooi moment. Het duurde even voordat Sonja weer thuis was, zodat ook zij de familie kon zien en spreken. En natuurlijk ook even met Valentijn tutten.
Na het bliksembezoek vertrokken ze naar Bataviastad.