zaterdag 14 januari 2012

TvOH : Verrassend!

Ik mag wel spreken van een verrassende uitslag op weg naar de finale. De grootste is wel dat Charlie Luske eruit geknikkerd is. Dit tot grote ontsteltenis van de coaches en Charlie zelf natuurlijk. Hij werd nog geen uur eerder door Nick de gedoodverfde winnaar genoemd. Ik vond Charlie dit keer niet echt eruit springen, al vonden bepaalde coaches dat juist wel. Volgens mijn ietwat mindere gehoor, zong Luske niet helemaal vlekkeloos. Verrassend is wederom de keus voor Paul, die in het niets verdween tijdens zijn duet met de aardrijkskunde leraar. Toch blijf ik in hem eerder een aanstormend revuester zien, dan een nieuwe Voice of Holland. Dat Iris boven Sharon werd verkozen vind ik begrijpelijk. Iris liet in het duet met Sharon zien moeiteloos mee te kunnen, ook al was het nummer Sharon op 't lijf geschreven. In de keus voor de overige finalisten kan ik meegaan. Let op Chris!