zaterdag 13 juli 2013

Mooi schoon


Vanmorgen vroeg ben ik eindelijk weer eens op pad gegaan. Terwijl een groot deel van Haven nog op een oor ligt, stap ik door een deel van de wijk om wat zwerfvuil op te ruimen. Het valt me op, dat ondanks bijna twee weken niet opruimen -ik ben druk aan het werk-, de hoeveelheid afval erg meevalt. Zelfs op de parkeerplaats bij de Aldi valt het erg mee. Toch vermoed ik dat ook anderen de boel wat schoonhouden. Gisteren lagen erg veel pin-bonnen op de grond, maar die waren vanmorgen nergens meer te vinden. De parkeerplaats zelf zag er ook erg schoon uit. Ik had weliswaar een bijna volle zak, maar die oogst kwam van het gedeelte tussen het Gezondheidscentrum en de parkeerplaats. Daarbij ben ik ook een stukje het Werkeiland opgelopen en de rotonde rondgegaan.
Bij deze mijn dank aan de andere opruimer(s), want ik was weer vroeg thuis.