Opeens deed ie ut niet meer. Mijn internetbankieren. Mijn 'calculator' met usb aansluiting gaf wel aan dat het apparaat goed aangesloten was, maar dat was dus alles. Geen display van wat gebruikelijk was. De bankapplicatie deed alsof ik de eerste keer met de 'calculator' ging internetbankieren. Maar de 'calculator' gaf geen sjoege.
Dus ik naar boven, naar die ouwe trouwe desktop. En ja hoor, daar deed ie ut wel! Een keer maar, daarna was het ook over en uit. Net als op mijn laptop. Omdat het apparaatje nogal wisselvallig reageerde, heb ik een nieuwe bij de bank aangevraagd. Dat had ik binnen drie werkdagen in huis. Maar het nieuwe ding deed exact hetzelfde als het oude : niets! Pas toen drong het tot mij door dat het misschien aan de browser zou kunnen liggen. Ik gebruik namelijk Firefox. Nadat ik de combinatie Firefox en internetbankieren in de Google zoekbalk had ingetoetst, vlogen de apen uit de mouw.Ik zag veel mededelingen dat de nieuwe Firefox versie nog niet met het internetbankieren van mijn bank kan omgaan. Pas toen zag ik ook een opmerking van de bank zelf. Terwijl bij het doorzoeken van de website van de bank dit niet tevoorschijn kwam. Vreemd, zal wel aan mij gelegen hebben. Maar het probleem is opgelost. Met Internet Explorer werkt alles wel naar behoren.Wel jammer dat dit soort mankementen niet duidelijker worden aangegeven.