vrijdag 6 april 2012

Glasvezelterreur aan de deur -2-

Zitten we lekker aan tafel (gebakken aardappeltjes, worteltjes en stukje vlees), zie ik weer die jongeman lopen. Je weet wel, dat provider-mannetje dat een paar dagen geleden had aangebeld, terwijl zijn commerciële afdeling ons telefonisch al had benaderd over glasvezel. Ik had geen zin naar de deur te gaan, maar Sonja deed dat dus wel. Zij wist overigens niets van zijn eerste bezoek. De gangdeur stond open, dus hoorde ik weer zijn betoog, waarom wij voor KPN zouden moeten kiezen. Ik dacht eerst : hij heeft zeker aanvullende info na zijn eerste bezoek of we krijgen het gratis. Maar dat was dus niet zo. Een paar dagen geleden beklaagde hij zich nog over het feit, dat hij op adressen aanbelde, die al eerder door een callcenter  waren benaderd. Al zijn geschrijf in zijn notitieblok en zijn excuses hebben dus tot niets geleid. Hij doet dus gewoon wat zijn baas ook doet : dubbelwerk en mensen onnodig lastigvallen.