woensdag 3 augustus 2011

Daisy's dagboek -7-


De afgelopen week heb ik veel langs het water gewandeld. Heel dicht langs het water zelfs. Maar het bleef bij rustig wandelen en alleen de geur van het water opsnuiven. Vandaag gingen we met z'n allen naar het strand. Er werd van alles meegenomen, want de mensen zouden gaan zwemmen. Nadat we ons bij het water hadden geïnstalleerd, doken tante Sonja en Mike het water in. Zelf bleef ik vanaf het strand toekijken. Na verloop van tijd kwamen tante Sonja en Mike mij halen. We liepen samen naar het water. En het gekke was, ik werd niet bang. Zonder getrek aan mijn riem liep ik mee. Als ik even bleef staan, riep tante Sonja : "Kom, Daisy!" En dan liep ik stapje voor stapje verder. Mijn eerste poot in het natte spul, voelde heel naar aan. Maar toch liep ik voorzichtig wat verder. Dat rare gevoel aan mijn poten bleef en dus tilde ik ze af en toe boven het water uit. Met een bakje werd lekker koud water over mij heen gegooid. Eigenlijk begon ik het best fijn te vinden, dat koele nat. Maar die zachte natte bodem, bleef eng aanvoelen. Toen ik helemaal ontspannen was, liepen we weer het water uit. "Hoera, ik heb gezwommen!!"Nou ja, ik ben in elk geval voor het eerst het water in geweest. Het zwemmen komt heus nog wel".