zaterdag 17 september 2011

SV Lelystad bloedloos gelijk

Tijdens de rust van de wedstrijd tussen de A3's van SV Lelystad 67 en stadgenoot Unicum, keek ik even naar de verrichtingen van de heren op het hoofdveld. Ik had eigenlijk al om half drie willen kijken, maar de ruim 200% verhoging van de toegang (5 euro inclusief een bekertje koffie) weerhield mij daarvan. De verhoging zal wel te maken hebben met het feit dat de club gepromoveerd is. Dat gold vanmiddag niet voor het vertoonde spel. Er werd gespeeld tegen HSV De Zuidvogels. De gasten hadden in mijn beleving het betere van het spel. SVL speelde slordig en futloos. Naast mij begon een aantal toeschouwers 'Slaap kindje slaap' te zingen. Niet de spelers in het veld, maar ik viel zowaar in slaap. Zodoende miste ik het beginsignaal van de 2e helft van de A3's, die een aanzienlijk aantrekkelijker duel uitvochten. Ik was allang blij dat ik om half drie geen 5 euro had neergelegd, want dan zou ik me behoorlijk opgelicht gevoeld hebben door de kwaliteit van datgene wat SVL vanmiddag op de grasmat vertoonde. Dat kon zelfs de 'gratis' koffie niet goedmaken. Het bleef zoals het was 0-0. Snel vergeten en hopelijk volgende week beter. Veel beter..