woensdag 21 maart 2012

Zuigen kreng!

Vanmorgen ben ik voor het eerst uit mezelf naar buiten gegaan om even te poepen. Ik ging onder de appelboom zitten en genoot van de ontlasting.... van mijn darmpjes. Mijn baasje deed toen iets vreemds. Hij deed een plastic zakje om zijn hand, pakte mijn drolletjes op en knoopte het zakje weer dicht. Dat ritueel komt mij bekend voor, want dat doet Mike ook als ie zijn brood heeft klaargemaakt. Maar mijn baasje at het spul niet op, maar gooide het weg in de container. Na het ontbijt pakte mijn baas een dood beest uit de kast met een lange slurf. Hij voelde aan de kont van dat beest en trok er opeens een lange riem uit. Het uiteinde stopte hij in de muur. Daarna deed hij een stok in de slurf. En toen gaf hij het beest een schop onder de kont. Dat ging van schrik heel hard loeien. Mijn baas begon met die stok met slurf over de grond te schuiven en riep "Zuigen kreng!" De kamer, keuken, de gang en de wc werden zo gedaan. Toen mijn baas dat beest weer trapte, werd ie stil. Hij trok de riem uit de muur en deed zijn voet weer op de kont van het beest. Dat slurpte geschrokken de riem heel snel naar binnen! Zo zijn kont in! Daarna deed mijn baas het beest weer in de kast. Gelukkig maar, want wat kan dat 'Zuigen kreng' gillen zeg. Ik zal maar goed naar mijn baasje luisteren, anders....