zondag 10 juni 2012

Hanny's verjaardag


Met mijn lieve grote zus Hanny
Vincent Bieber (links) trok veel belangstelling
Zaterdag paste Sonja op een paar pups. Robert en Carina hebben een familiefeestje in Zeeland, waar Carina een parachutesprong zou maken. Ik vroeg nog of ze soms in Marseille terecht was gekomen, vanwege de krachtige wind. Maar de sprong was zoals verwacht afgelast. Mike en ik waren een kwartier eerder dan gepland op onze bestemming in Drunen aangekomen. Mike was net weer wakker geworden en had niet eerder in zo'n korte tijd zoveel kilometers afgelegd. Omdat ik wist waar de feestlocatie ongeveer moest zijn, hadden we de TomTom thuisgelaten. In eerste instantie liepen we de zaal voorbij. We zagen het groene bordje wel hangen, maar de boel leek uitgestorven. Dat kwam omdat zich een tussendeur en hal bevond voor de zaal. Gelukkig deed een stralende(wow!) Nicole de deur open en leidde Mike en mij naar binnen. Daar troffen we mijn grote zus en haar kinderen en kleinkinderen. Geleidelijk stroomde de zaal vol, al was niet iedereen aanwezig. Ik weet niet of dat vanwege het EK is (kan je later ook nog zien) of dat sprake was van andere bezigheden / afspraken. Maar het werd toch een heel gezellig feest met een overheerlijk buffet (zeebanket). Ik was blij dat er niet gedanst werd. Als ik ga dansen, dan gaat er een knop van mijn motoriek om en maak ik bewegingen die mensen afschrikken. Vandaar. Nee, maar we hebben wel gezellig zitten kwekken. Om 20.00 uur was het feest ten einde, maar het duurde nog drie kwartier eer we weer vertrokken. Zoals gezegd, heel gezellig met leuke oude bekenden en lekker eten. Hanny en organisatie, bedankt!