maandag 25 juni 2012

Buffelen

De tijd vliegt voorbij en er blijft weinig over om achter de pc te gaan zitten. Vandaar de terugloop in het aantal berichtjes. Maar als het goed is, is het slechts tijdelijk. Ik ben al met de derde week van mijn tijdelijke inzet bezig. Het is full time (40 uur/week) en omdat het vooral fysiek werk is, merk ik dat als ik 's avonds neerplof op de bank. Ik sta en loop de hele dag. Mijn voeten en benen zijn daaraan inmiddels gewend. Het proces waar ik deel van uitmaak is aan tijd gebonden. 's Morgens worden de werkopdrachten in de werkplaats afgeleverd en dan begint mijn werk. 's Middags ga ik naar het magazijn om de bestellingen verzendklaar te maken. Ook dat is flink buffelen, want alles moet op tijd de deur uit. De laatste tijd zijn de bestelde goederen nogal laat. Dus rest minder tijd voor het inpakken en op pallets plaatsen. Het is telkens weer een opluchting als we alle bestellingen toch weer op tijd de deur uit gekregen hebben. Dat is stipt half zes, als het einde werktijd is. We gaan niet eerder weg dan nadat de werkplaats en het magazijn weer helemaal opgeruimd zijn. Kunnen we de volgende dag weer met een schone lei beginnen. De tijd vliegt dagelijks voorbij.