zaterdag 20 oktober 2012

Unicum kijken

Boemmm!

In eerste instantie wilde ik op deze zaterdagmiddag even naar SV Lelystad gaan kijken. Maar halverwege besloot ik voor voetbal te gaan. Want met SVL gaat het niet zo goed en om dat te mogen zien, moet ik 5 euro betalen. Of is de toegangsprijs al gekoppeld aan de prestaties?
Bij Unicum zag ik een gewoon potje voetbal, waar iedereen energiek bezig was. Ik had geluk, want vlak na de rust, de wedstrijd was al zo'n 30 minuten bezig toen ik arriveerde, was ik getuige van een spetterende goal. De bal werd over links voorgegeven en één van de attente Unicum spelers nam hem in één keer op de slof : BOEMMM! De bal spatte hoog in het doel tegen de touwen. De keeper had waarschijnlijk alleen een zoevend geluid gehoord.
Ik heb niet de hele tweede helft gezien, want ik wilde op tijd elders zijn. Dus de eindstand is mij niet bekend. Maar wat een mooi doelpunt! En helemaal gratis!