woensdag 24 juni 2026

Woensdag rustdag

Gisteren had ik niet bepaald een goede dag. De nacht was ook niet zoals ik gewend ben. Ik heb me daarom maar ziek gemeld bij de baas. Ik stuurde ene berichtje met de mededeling : "Je vader heeft er vandaag geen zin in." 😀 Zoals het er nu voorstaat, zal ik in de loop van de middag wel in slaap sukkelen. Op de bank, onder de airco.
De airco's draaien op dit moment op de energie van de zonnepanelen. Er wordt ook nog terug geleverd, want de airco's zijn zuinig in het verbruik.
maar ja, dat weet je nooit met de energieboeven. Ze kunnen het zo regelen, dat je je eigen opgewekte energie niet eens zelf kan verbruiken. Verplicht terug leveren en de dure energie afnemen. Want het is nog steeds Nederland met z'n 'handelsgeest'. 
Als je echt ergens enkel voordeel van wilt hebben, kan je dat het beste buiten de officiële instanties om doen. Dus niet ingaan op subsidieregelingen enz.
Terug naar vandaag. Gezien het weer verwacht ik de rest van de week ook maar thuis te blijven. Mij te warm.