Ik weet het : de brutalen hebben de halve wereld. Maar er is ook nog een andere helft. Thijs Römer is zo'n bruut en brutaal iemand. Hij heeft dan een straf uitgezeten, maar genezen van pedofilie zal ie zeker niet zijn. Misschien is vanwege zijn straf die hang naar kinderen enkel groter geworden. Dat zou zomaar kunnen. Natuurlijk zijn er mensen die roepen : iedereen krijgt een tweede kans. Maar die kans kan heel anders zijn dan zij bedoelen.
De arrogante smeerlap Römer kan zich beter afzonderen en niet meer in het openbaar optreden. Om zich in een slachtofferrol te presenteren aan zijn publiek. Deze narcist denkt dat ie gewoon weer verder kan gaan met zijn leven. Bah!