woensdag 24 juni 2026

Telkens weer die agressie

Afgaande op de vele Amerikaanse video's schijnt het zo te zijn, dat het gebruik van de claxon een dringend verzoek van de gebruiker ervan is om mishandeld of zelfs doodgeschoten te worden.
Wie vindt dat ie een minuut te lang op zijn bestelling moet wachten, mag de 'slome' bediende in elkaar slaan. Dat mag ook als op je pizza te weinig kaas zit. Of je hamburger te weinig ketchup heeft.
Wie niet van skateboards houdt, gaat met een vuurwapen of honkbalknuppel naar zo'n skatebaan om daar op de aanwezige skaters je agressie bot te vieren.
Het kan zijn dat vanuit een passerende auto je plots zomaar beschoten wordt. Beschoten worden kan je ook op school, in een supermarkt of in je eigen huis overkomen. Thuis, omdat je tiener niet blij is met de auto die het net vanwege z'n verjaardag van pappa en mamma gekregen heeft.
Wie zijn agressiviteit toch op een legale manier wil uitleven, kan nog altijd bij het Amerikaans leger gaan.