dinsdag 8 oktober 2024

Rustig aan

Omdat het droog is vandaag, besloot ik ook maar wat snoeiwerk te verrichten voor oma. Ze vertelde me nogmaals hoe tevreden ze is met het nachtlampje. Na de thee ben ik naar de garage gereden. Vanmiddag kon het wiel van de Matrix namelijk opgehaald worden. Er zit een nieuwe band om de velg. De monteur zei het gat in de band een mysterieus iets te vinden. In de band zelf werd niets aangetroffen. Hij hield he top een zwakke plek in het canvas. Toch was geen sprake van en klapband.
Ik heb zelf het wiel gewisseld en het reservewiel weer achter in de bak op z'n plek gelegd. Omdat de gevarendriehoek niet zo jofel was vanwege het ontbreken van een klemmetje, heb ik hem gerepareerd. Zo kan ie een volgende keer weer goed dienst doen. Toen we langs de A27 stonden heb ik de driehoek met een elastiek provisorisch gerepareerd, zodat ie gebruikt kon worden.