dinsdag 15 oktober 2024

Afgelikt koekje of...?

In een dating programma werd aan de beide kandidaten gevraagd met hoeveel anderen ze het bed al hadden gedeeld. De jongeman gaf daar een antwoord op. Maar de vrouw weigerde dat. Was dat omdat het er nogal veel waren? Of was ze niet eerder met een man naar bed geweest?
Wat het ook moge zijn, voor veel mensen maakt deze body count (zo noemt men dat tegenwoordig) niets uit. Mensen die bezwaren hebben tegen leven by f*cking around (laat ik ook eens Engels gebruiken 😂) willen liever een maagd trouwen. Zo'n afgelikte koekje vinden ze maar niets. Over mannen en vrouwen die als afgelikte koekjes beschouwd worden, zeggen sommige psychologen, dat ze in een vaste relatie het niet enkel bij hun partner zullen houden. Voor hen is een open relatie de beste oplossing.
Van een ander stel stelde de man vragen over topografie aan zijn disgenote. Jammer dat hij haar in feite belachelijk maakte. Hij gaf geen gehoor aan haar antwoord "ik ben niet goed in topografie". Maar voor velen waaronder ik, liet de man een minder leuk trekje van zichzelf zien. Om haar algemene ontwikkeling te peilen had hij dat onder 4 ogen moeten doen. Door een algemene vraag te stellen. Ieder heeft immers zijn/haar eigen kwaliteiten.
Bij een ander stel hoorde ik de vrouw zeggen : "Het niveauverschil is te groot voor mij". Wat aardiger klinkt : " Wij passen niet bij elkaar". Haar opmerking klonk voor mij nogal arrogant. We zijn allemaal gelijk.