Tot op heden hebben wij niets vernomen van het nieuwe StellaNext. De website doet vermoeden alsof het bedrijf weer draait, maar niets lijkt erop. De telefoonnummers kloppen niet en met het juiste nummer krijg je een computer aan de lijn. Die zegt dat je een e-mail moet sturen naar het nieuwe e-mailadres. Maar ja, ook dat hebben we gedaan. Zoals gezegd kregen we niet eens een bevestiging van ontvangst. Het hoofdkantoor zit nu in Beverwijk (zeggen ze). Iemand persoonlijk aan de lijn krijgen lukt niet.
Vandaag gaan we maar gewoon op bezoek. In Nunspeet, waar een winkel moet zijn. We nemen de fiets mee. Als die ook niet lukt, zullen we elders voor een reparatie moeten gaan. Maar dan kunnen we geen gebruik maken van de garantie, denk ik.
Overigens is Sonja alles behalve tevreden over deze Stella fiets. De actieradius is korter dan die van haar vorige, terwijl beweerd is dat ie juist groter zou zijn. Hij trapt minder licht en nu dus de uitval van de trapondersteuning erbij. Het schiet niet op.