Het blijft voor ons een matig presterend bedrijf. In plaats van pakketjes aan de deur te bezorgen, gooit de bezorger ze geregeld in de tuin! Ook aan de achterzijde van he thuis hebben we een bel. Maar die wordt dan niet even gebruikt door de DHL bezorger.
Gisteren kreeg ik bericht dat de spatlap die ik besteld heb, die dag bezorgd zou worden. Vanwege de omvang (het is een klein spatlap voor op het achterspatbord van de fiets) zou het pakje in de brievenbus gedaan worden. Rond 17.30 uur verscheen een bericht op mijn laptopje, dat meldde dat het pakje afgeleverd is. Via onze brievenbus.
Ik heb me in het donker een bult lopen zoeken, maar er was geen pakje te vinden. Ook niet bij de buren. Ik zowel DHL als de leverancier erover geïnformeerd. DHL deed zich er erg gemakkelijk vanaf. "Vraag even bij de buren en bel anders de leverancier maar", was de reactie. Ik dacht : "O, en wat doen jullie nou met die bezorger??"