zaterdag 25 juni 2011

Uithuilen en opnieuw beginnen

het blijft vissen
Daar zijn we weer! Overigens, dit is een testberichtje om te zien in hoeverre Blogger van Google mij bevalt. Nog even over de oude weblogs, jammer dat al die informatie verloren is gegaan. Maar het is niet anders. Het is gewoon uithuilen en opnieuw beginnen. Tot nu heb ik ontdekt, dat Blogger een uitgebreidere en beter geregelde / professionelere versie is van Weblog. Of dat Weblog een armere en minder goed georganiseerde versie is van Blogger. Het is maar net hoe je het bekijkt. Al zoekende en zaken uitproberend, word ik enthousiaster. Foto's, video's enz. het kan allemaal en veel soepeler dan bij Weblog. Foto's kan ik eenvoudig met de muis
verslepen naar de plaats in het bericht waar ik ze wil tonen. Bij Weblog moest ik door allerlei schermen worstelen om dat voor elkaar te krijgen.