Vanmorgen lag het internet eruit. Dat kwam een buurtbewoonster vanmorgen aan de deur melden. Erg aardig natuurlijk, maar het kan altijd beter. Ze had namelijk geen ontbijt meegenomen. Ik heb de tv aangezet, maar het scherm bleef zwart. Ik dacht : "Misschien een uitzending van de gelijknamige omroep?" Ja, je moet tegenwoordig alles checken. Maar er was ook geen geluid.
Het is de eerste keer dat we een storing hebben bij KPN. Helaas konden we op de site van KPN geen informatie vinden over de storing. Het zou handig zijn indien daar een melding of doorverwijzing te vinden zou zijn. Maar ach, waarom gemakkelijk? Ik kreeg wel allerlei aanbiedingen te zien. Niet leuk als je een storing hebt.
Sonja zocht op haar mobieltje verder en kwam toen een informatienummer van KPN tegen. Voor € 1,= per minuut mocht je contact opnemen. Of beter eerst 15 minuten luisteren naar een of ander saai stukje muziek en dan misschien geholpen worden. Of doorverbonden worden met de kans op weer minuten luisteren naar muziek. Het is wel vreemd dat zelfs aan een storing de leverancier wil verdienen.