vrijdag 22 mei 2026

Wazige brief


Omdat ik normaliter zo gezond ben als en vis, krijg ik nauwelijks iets te lezen van mijn zorgverzekering. Maar dit keer kreeg ik zowaar een brief. Een wazige brief (zie boven). Ik begreep er weinig van. Dus ben ik maar naar mijn account gegaan om het uit te zoeken.
Wat bleek? Ik moet van mijn eigen risico €52,04 betalen wegens medicijnen! Waarom schrijft men dat niet gewoon? In eerste instantie meende ik met een hogere rekening te maken te hebben waarop ik periodiek €52,04 moet aflossen.