Zoals gewoonlijk heeft Merk Rutte weer gelogen. Dit keer tegen zijn daddy Trump. Mark heeft Donald weer wat wijsgemaakt. Trump zei namelijk, dat ie Mark Rutte en diens prachtige vrouw bedankte.
Aan de kwestie Lisa heeft de politiek nog steeds niets gedaan. Er blijven criminelen en illegalen binnenkomen. Dat zal voorlopig zo blijven met deze regering.
Het kabinet wil de smerige uitstoot flink aanpakken. Ergo : minder ellendig uitspraken van politici?
Vroeger kwamen op de tv allerlei herhalingen van programma's, vanwege de zomervakanties. Tegenwoordig is het het hele jaar door herhalingen. Is dat soms vanwege het groeiend aantal demente / vergeetachtige kijkers, zoals ik?
Het kabinet wil de smerige uitstoot flink aanpakken. Ergo : minder ellendig uitspraken van politici?
Vroeger kwamen op de tv allerlei herhalingen van programma's, vanwege de zomervakanties. Tegenwoordig is het het hele jaar door herhalingen. Is dat soms vanwege het groeiend aantal demente / vergeetachtige kijkers, zoals ik?