Waarschijnlijk bedoeld om de wedstrijd nog leuker te maken : keepers die risico's nemen en doelpunten tegen krijgen. Een Ajax keeper die dezelfde blunders maakte zei eens : "Dat is nu eenmaal onze speelwijze." 😂 En ik maar denken, dat het spelletje om de winst ging.