Weer zo'n typisch NOS bericht en dito reactie uit de politiek. Men is erg verontwaardigd over de Russische aanvallen op Kiev. Dat de aanvallen het directe gevolg zijn van de Oekraïense aanvallen op Moskou en die op de studentenflat wordt niet bericht. Weer erg eenzijdig. Iets wat ik om me heen steeds vaker hoor. Men vertrouwt de politiek en het nieuws steen minder.