Ander blogs en websites

dinsdag 11 november 2025

In gemakkelijke taal

Wat nu weer? Ik zag dat er ook een nieuwsuitzending is "In gemakkelijke taal". Is dat journaal speciaal voor asielzoekers en illegalen? Ik heb niet verder gekeken en/of geluisterd naar de uitzending. Ik weet dus niet of de openingszin "Wat kijk je me?" en de slotzin "Ik ga nu je moeder ne*ken!" is. Want die uitspraken komen erg veel voor. Hoe dan ook, weer zo'n woke toestand erbij. Ik zeg : "Maak gewoon je inburgeringscursus af en ga werken."
Maar hou mij ten goede : het kan ook zijn dat dit journaal bestemd is voor de jeugd van tegenwoordig. Ik kan en wil het niet meer allemaal volgen.