Ander blogs en websites

vrijdag 4 november 2022

Geen antwoord

 is ook een antwoord. Het is me al een aantal keren overkomen, dat ik geen antwoord gekregen heb op een vraag. Er zijn websites waar men onder een button contactgegevens vermeldt. Daar staat o.a een contactformulier dat ik kan invullen. Zo kan ik bijvoorbeeld ook een offerte aanvragen. Ook voor een reparatie of installatie van iets.
Als ik zo'n formulier ingevuld e verzonden had, ik moet vaak bewijzen dat k een mens ben en geen robot, dan krijg ik vrij snel een bevestiging van ontvangst met de (standaard) mededeling, dat men z.s.m contact met mij zal opnemen. Dat laatste is tot op heden door geen van de websites waargemaakt. Als ik vervolgens bij het bedrijf telefonisch informeren ga en ik het opsturen van het contactformulier meldt, dan krijg ik te horen : "O, maar die gebruiken we niet meer. Wij gebruiken WhatsApp. " Een andere opmerking was dat men geen e-mails meer leest, terwijl op de betreffende website wel verwezen wordt naar een emailaders. Kortom, het is allemaal slordig. Ik schrijf dit omdat ik een week geleden op soortgelijke wijze contact gezocht heb met een tweetal bedrijven. Ook van hen heb ik tot op heden geen antwoord ontvangen. Maar dat is toch ook weer wel een antwoord. Een antwoord op een niet gestelde vraag over hoe zorgvuldig het bedrijf is. Want met onzorgvuldige bedrijven doe ik liever geen zaken. Maar goed, straks is het weer Sint Maarten. Dan is voor velen weer de tijd te doen alsof er niemand thuis is.