donderdag 27 september 2012

De Milieustraat

Dankzij lezer Kees hebben we een indeling van de Milieustraat. Hoera! erg handig voor het op juiste volgorde (afval voor de laatste container eerst) laden van grofvuil in de aanhanger of auto.
Het leuke is dat HVC zelf beweert, dat er geen plattegrond is. Het document dat ik heb ontvangen is nota bene van HVC zelf afkomstig. Men beweerde ook dat de indeling telkens wijzigt. Maar volgens mijn slechte geheugen en wat oude foto's blijven de bordjes keurig op hun plek hangen. Omdat ik onlangs weer eens geweest ben, weet ik dat. Natuurlijk heb ik HVC op de hoogte gebracht van hun eigen documentatie. Oeps, dat was even slikken, een sorry en de mededeling dat men het hoofdkantoor in Alkmaar hierover zal informeren.
Zal de indeling nu wel op de site komen te staan? Laten we het hopen.